środa, 8 sierpnia 2018

Zapowiedź: Vera Buck "Runa"

Przychodzę dzisiaj do Was z dwiema wspaniałymi wiadomościami od Wydawnictwa Initium! 
Już 22-go października będzie premiera drugiego tomu Tajemnicy Askiru czyli "Drugi legion" autorstwa Richarda Schwartza! Ja już nie mogę się doczekać. Pierwszym tom bardzo przypadł mi do gustu, jeżeli jeszcze nie czytaliście to  tutaj możecie przeczytać moją opinię o tej książce.

Ale do października zostało jeszcze trochę czasu, za to już 3-go września swoją premierę będzie miał thriller medyczny "Runa"!
Jestem bardzo ciekawa tej historii!
Jeszcze trzeba na nią chwilkę poczekać, ale już teraz mam dla Was krótki trailer tej powieści! 


Dajcie znać jak się podoba i czy jesteście równie zaciekawieni jak ja! 
Buziaki! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Recenzja przedpremierowa: Aleksandra Rumin "Zbrodnia i Karaś"

Pewnie każdy zna klasykę w postaci „Zbrodni i kary” Dostojewskiego. Ja przyznaję się bez bicia, jest to jedna z niewielu lektur, których...